brabantsblondje.reismee.nl

Leaving for Washington DC!

Lieve allemaal,

Zo, weer een tijdje geleden. Waar zijn we gebleven? Na het weekje Nederland heb ik m’n Amerikaanse leventje weer met veel plezier opgepakt, en na een maand heb ik m’n country accent ondertussen weer terug! Het is nu echt aftellen, nog maar 2 maandjes en dan ben ik m’n koffer alweer aan het pakken om terug naar ons kleine kikkerlandje te vliegen!

De afgelopen maand is heerlijk druk geweest voor mij. Na 4 maanden heel hard werken is vorige week onze musical dan eindelijk aan publiek getoond! We hebben de 2 weken voor de show echt geknald, elke dag tot 8 uur ’s avonds blijven om de musical te oefenen en tijdens schooluren soms eventjes uit de klas om over een bepaald stuk te gaan. Voor het geval dat ik nog geen details had gegeven, of als je ze vergeten bent, onze musical was Once Upon A Mattress, wat het verhaal is van de prinses en de erwt. De hoofdrollen werden gespeeld door Candice (de prinses), die een geweldige stem heeft ; Tyler (de prins), die onwijs homo is en iedereen weet het, wat een leuke twist gaf aan het verhaal ; en Lane (de koningin), wat m’n beste vriendinnetje is! Ben super trots ze allemaal! Vervolgens had je alle ladies, waar ik 1 van was, die allemaal onwijs mooie jurken aanhadden, maar ik had een oud kostuum aan hahaha, ik was namelijk de schoonmaakster (ja, echt iets voor mij he ….. NOT). Ik heb foto’s, die upload ik van de week, aangezien ik heel de week internet zonder limiet zal hebben, jippie! Maar goed, vorige week zijn we begonnen op donderdag, met een slap publiek, maar we gingen er helemaal voor, en hebben echt geknald. Geen noot is fout gezongen, geen tekst is verkeerd gezegd J De volgende 2 avonden gingen qua perfectie iets minder goed, maar we hadden wel wat meer mensen. Op zaterdagavond zijn we met heel de cast uit eten gegaan na de show, en daarna zijn er een boel nog bij mij blijven slapen. Hele gezellige weken gehad, en ik mis iedereen nu al ontzettend. De musical is opgenomen, dus ik zal ‘m op een DVD mee naar huis nemen!

Verder is er weinig gebeurd, mijn leventje is echt compleet over de musical gegaan. Wel grappig, Barbora en ik hadden het er van de week over hoe extreem normaal ons leventje nu hier is, we zijn compleet eraan gewend en het begint te neigen naar “saai”, dus het moet veranderen! Meteen toen we dat zeiden werd het weer beter, dus we hebben veel aan het meer hier gelegen, begin m’n tan te krijgen.

Vandaag hebben we gezellig een paasbrunch gehad (vrolijk pasen allemaal) en daarna eventjes in de zon gelegen. Vervolgens ben ik al heel de dag aan het besluiten wat ik allemaal mee ga nemen op mijn trip, want JAAAAA, morgen vertrekken we voor Washington DC! We zullen daar morgen, dinsdag, woensdag en een deel donderdag zijn. We verblijven daar bij een vriendin van Aileen, en gaan lekker de toerist uithangen. Het wordt geen heerlijk weer, maar goed genoeg! Helaas gai k de president niet spotten, voor de balkonscene moet je kaartjes hebben.. Vervolgens rijden we dus op donderdag naar Ocean City, in Maryland. Een stad met een –jawel- strand, en boulevard en alles. Daar blijven we tot zaterdag. Een paar km verderop ligt ook een eiland met wilde pony’s, dus daar zullen we ook heengaan. Vervolgens op zaterdag nog naar Virginia Beach, wat ik graag wil zien, en dan ’s nachts weer naar huis. Een hele trip, en ik heb er zin in. M’n volgende blog zal hier meer details over hebben..

De week na spring break hebben we dan PROM! Jaaaa, eindelijk J Alle dingetjes komen nu een beetje bij elkaar, heb alles maar nog geen schoenen, dus daarvoor in Washington nog eventjes zoeken!

Nou lieve allemaal, geniet van de paasdagen, ookal ben ik een beetje laat ermee. En tot snel!

Liefs

Lotte

Of ook wel lot-tie-jaaj (JA, nieuwe manier van m’n naam uitspreken op school)

Reacties

Reacties

Oma,

Hi lieve schat, Fijn dat de musical en alles wat daar bij hoort zo goed en gezellig is verlopen. En nu gaan genieten van je vakantie daar. Maak er mooie foto's van dan kunnen wij er ook van mee genieten. heel veel groetjes van Opa en mij. en we geven je vanaf hier een heerlijke knuffel. Oma

tante inge

ha lotte. Idd weer lang geleden,
maar als je het zo druk hebt denk je natuurlijk ook niet veel aan de mensen in nederland. Leuk dat de musical zo geslaagd is, ben benieuwd naar de foto's. Gezellig dat je er tijdens jullie Springbreak weer op uit trekt met je host mum. Zo te lezen moet je wel zorgen voor genoeg ruimte op je camera om al die foto's te kunnen maken. Zorg dat je niet te veel gewandeld hebt als je schoenen gaat kopen anders verlies je ze als je op de dansvloer staat tijdens je Prom. Nou lot nog veel plezier en een fijne week in Wachington DC. groetjes en een dikke knuffel.
XX tante inge

johanna

Geniet van je trip
En altijd leuk jou blog te lezen

Maike - Travel Active

Hoi Lotte, wat leuk om je ervaringen te lezen. Geniet van de laatste 2 maanden. Voordat je het weet ben je alweer terug.

Kimberley

Tripje is al bijna voorbij maar nog heeel veel plezier Lotje! Geniet ervan!

xxx Kimberley

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active