brabantsblondje.reismee.nl

TIME FLIES!

Lieve allemaal!

Zo, dat is al weer eventjes geleden. Niet heel netjes van mij dat ik mijn laatste maanden nooit in mijn blog heb opgeslagen, maar jullie weten nu allemaal wel dat het suuuuuperduper leuk leuk leuk was! Nu, 2,5 maand nadat ik uit Amerika vertrokken ben, wil ik jullie toch nog eventjes mee terug nemen!

Meer dan een jaar geleden stond ik daar op Schiphol, met mama, papa en Sander naast me, klaar om afscheid te nemen. En oh, wat viel het me zwaar. Elkaar een jaar niet zien, dat is nogal wat, maar als ik er nu op terug kijk, vloog dat jaar natuurlijk voorbij. Nadat ik met mijn mede-highschoolers naar New York ben geweest, kwam ik (na mijn hele vliegveld avontuur) dan eindelijk bij mijn gastgezin!

En ook dit was in het begin natuurlijk niet super. Je merkt dat de kleine verschillen je toch stiekem irriteren, en dat het lang niet je eigen familie is. Bovendien was er in het begin niet zo'n klik met mijn gastzusje. Maar ook dit kwam uiteindelijk allemaal goed.

En zo kan ik blijven doorgaan. Alles was in het begin wennen, en nieuw, en eng, maar uiteindelijk valt alles op zijn plaats. Ik krijg zo vaak de vraag of ik ooit spijt heb gehad? Geen seconde. Ja, in het begin dacht ik 'waar ben ik aan begonnen?', maar dat is iets anders. Mijn laatste 2 maanden waren toch echt wel de leukste. De musical die eindelijk werd uitgevoerd, het oefenen en doen van het showchoir concert, en het hechter worden met iedereen..

En vooral dat laatste, was dan op het einde weer even ZO moeilijk. Nog steeds kan ik eerlijk waar zeggen dat ik iedereen elke dag weer mis. De mooie tijden die ik daar met mijn vrienden, vriendinnetjes en familie heb meegemaakt is iets wat me altijd bij zal blijven en dat niemand me ooit meer kan afpakken. En zodra iemand zegt 'Lot ik mis je', is mijn antwoord altijd: 'One day I'll be back. Maybe not now, maybe not even next year, but one day, I will see you all again.'

Ik wil iedereen toch nog eventjes bedanken voor alle lieve berichtjes die ik het hele jaar door gekregen heb, ik heb misschien niet altijd gereageerd maar oh, wat stelde ik het op prijs!

En nu, op naar het volgende avontuur!

Liefs

Lotte

Reacties

Reacties

tante Inge

Ha Lotte,

Wij hebben genoten van jou verhalen over jou avontuur daar, maar zijn blij dat je weer terug bent hier in ons kleine kikkerlandje. Succes in Tilburg met je opleiding.

dikke kus tante Inge

Oma

Lieve kleindochter,
Bedankt voor dit verhaal en alle andere waarin je ons liet mee beleven van jou Amerika avontuur.
Wij wensen je een leuke opleiding in Tilburg en maak er wat van.
Dikke kus Opa& Oma

Maike - Travel Active

Hoi Lotte,
Ik vond het ook leuk om je verhalen te lezen. Voor nu succes met het maken van nieuwe plannen. Groetjes, Maike van Travel Active

Ramona

Ook ik heb iedere keer genoten van je verhalen. Mijn zoon is dit jaar op High School avontuur en mede danzij jou verhalen vorig jaar, heb ik er vertrouwen in dat het ook bij hem gaat goed komen. Heel erg bedankt voor het willen delen van jou avonturen en ik wens je het allerbeste toe voor de toekomst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active