brabantsblondje.reismee.nl

New York!

Reacties

Reacties

Caroline leenheer

Heey Lotje,
Je hebt gelijk een goede vuurdoop gehad jeetje zeg maar ook daar leer je van.
En heb je nog goed kunnen shoppen in new york of geen tijd gehad.
En waar je nu woont kun je je geld ook niet echt kwijt maar dat komt goed als je eenmaal overal de weg weet .
Nou ik hoop dat je op school je draai kunt vinden maar dat komt goed dat weet ik zeker maar je moet gewoon even wennen.
Het filmpje ziet er leuk uit hoor.
Ik ga stoppen want caitje wil ook even wat tikken.
Ik ga je volgen en lotte succes met alles.
Groetjes caroline

Caitlin

Hee lotje
Ik had al wat verhaaltjes van monique gehoord maar was wel heeel erg benieuwd hoe je het in ny had gehad.
Heb net je verhaal gelezen en het was al een heel avontuur. Echt super! Ik mis je wel heel erg lotje ik denk echt heel vaak aan je! Albertheijn is niet hetzelfde als jou en er zijn allemaal weer nieuwe regeltjes die ikniet zo geweldig vind maarja wie ben ik he( hihi)
Ik heb net ook je filmpje gekeken van NY ziet er heel leuk uit. Ik hoop dat je je plekje vind op school maar dat zal je wel lukken denk ik.
Nou lotje ik krijg een smsje als je een nieuw verhaaltje of filmpje erop zet dus ik volg je!
Loveyou my sissie big kisses caitje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active